Veelgestelde vragen / F.A.Q.
Soms hebben meer mensen dezelfde vragen gehad als u. Die veelgestelde vragen hebben wij gebundeld en van een eenvoudig en doeltreffend antwoord voorzien.
Staat uw vraag er ook bij? Leest u dan het antwoord; wellicht geeft dat u voldoende informatie om verder te komen.
Is dat niet het geval? E-mailt of belt u dan gerust met de klantenservice. Deze mensen vinden het leuk om u uit de problemen te helpen.
Wij staan voor u klaar
123Telcom maakt bellen leuk. Op deze site lichten wij u uitvoerig in over onze producten. Want wij willen graag dat u niet voor verrassingen komt te staan die de pret bederven. Mocht u onverhoopt toch iets hebben waar u niet uitkomt, dan staat 123Telcom voor u klaar.
Belt u dan 088 - 123 0 123 (normaal tarief en gratis voor klanten van 123Telcom) en u wordt door deskundige mensen begeleid bij het oplossen van uw probleem of het beantwoorden van uw vraag. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.
U kunt ook e-mailen naar
Dit e-mailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft JavaScript nodig om het te kunnen bekijken
.
Bellen moet leuk blijven.
Sterdiensten (*21 Etc.)
*21: Uw binnenkomend gesprek wilt u direkt doorschakelen naar bijvoorbeeld uw mobiele telefoon. Inachakelen: *21*(telefoonnummer)# Uitschakelen: #21#
Speciaal voor de Siemens 450IP gebruikt u de volgende codes, Inschakelen: *21*(telefoonnummer)# Uitschakelen: #21##
Diverse brieven en formulieren om te downloaden
Handleidingen aansluiten apparatuur:
Nummerbehoud:
Volmacht voor nummerbehoud: volmacht.doc [pdf]
Standaard brieven voor het opzeggen van abonnementen bij overige providers:
Standaard brieven voor het opzeggen van uw abonnement bij 123Telcom:
Verkoop flyer 123Telcom in PDF formaat:
Algemene Voorwaarden 123Telcom B.V.:
|