{grotefoto}_f3.jpg

1. Aanmelden voor een abonnement

Aanmelden voor één van de drie verschillende abonnementen kan direct via het aanmeldformulier op deze site, telefonisch via 088-1230123 of in een winkel waar de abonnementen van 123Telcom te koop zijn. Klik hier voor een overzicht van de verkooppunten bij u in de buurt. In de winkel wordt u gevraagd om een geldig identificatiebewijs. Elk van deze methoden van aanmelding is rechtsgeldig, u hoeft niet nog eens een contract te ondertekenen.

De eerste maand is een proefperiode, waarbinnen het abonnement direct zonder opgaaf van redenen kan worden beëindigd. Maakt u geen gebruik van deze mogelijkheid dan geldt het abonnement voor een periode van één jaar.
Tijdens de looptijd is het wel mogelijk om kosteloos te wisselen tussen de abonnementen. Heeft u bijvoorbeeld gekozen voor een 123Nederland-abonnement en wilt u na drie maanden toch liever een 123Europa-abonnement dan kunt u dat zelf eenvoudig regelen via ‘Mijn 123Telcom’.

2. Direct een bevestiging

Als u een emailadres heeft opgegeven, krijgt u per e-mail direct een bevestiging van uw aanmelding als abonnee van 123Telcom.

3. Aansluitkosten afgeschreven

Enkele dagen voor verzending van de 123Box worden de aansluitkosten van € 49,95 afgeschreven van de door u opgegeven (post)bankrekening.

4. Ontvangst 123Box

Wanneer het bedrag is bijgeschreven wordt dezelfde dag de 123Box verstuurd. Bij de 123Box zit een welkomstbrief waarin alle voor u relevante zaken, zoals uw gratis telefoonnummer en de gebruikersnaam en wachtwoord voor ‘Mijn 123Telcom’, vermeld staan. Tevens zijn een installatiehandleiding en een aanvraagformulier voor installatie door een monteur bijgesloten.

5. Proefperiode

De eerste 31 dagen gelden als proefperiode. Binnen deze proefperiode kunt u uw abonnement per direct opzeggen. Daarvoor brengen wij u geen kosten in rekening. Deze opzegging dient schriftelijk te gebeuren. Als u gebruikmaakt van deze mogelijkheid moet u er zorg voor dragen dat 123Telcom de 123Box tijdig en onbeschadigd terugkrijgt, via de post of door inleveren bij een verkooppunt. Zodra de 123Box met toebehoren zijn terug ontvangen worden de aansluitkosten € 49,95 direct terugbetaald.

6. Definitieve overeenkomst

Natuurlijk verwachten wij, dat u geen gebruik maakt van de in punt 5 genoemde unieke regeling. Dan wordt de overeenkomst definitief. Zij geldt voor een periode van één jaar. Het abonnement wordt zonder opzegging telkens automatisch met een jaar verlengd. De opzegtermijn is twee maanden. Een opzegging dient schriftelijk te gebeuren.

7. Incasso van de kosten

Rond de 25e van iedere maand wordt het door u verschuldigde bedrag van de door u opgegeven (Post)bankrekening geïncasseerd. Dit bedrag bestaat uit de volgende twee componenten:

  • de vaste kosten van de komende maand;
  • de verbruikskosten van de afgelopen periode.

Deze kosten zullen u niet verrassen. U kunt na ieder telefoontje bij ‘Mijn 123Telcom’ bekijken wat het u gekost heeft.

8. Mijn 123Telcom

Met uw klantnummer en wachtwoord kunt u op onze website altijd inloggen bij ‘Mijn 123Telcom’. Bijvoorbeeld om wijzigingen door te geven in de klantgegevens, van abonnement te wisselen of extra telefoonnummers aan te vragen. Ook kunt u daar o.a. gespreksoverzichten en alle facturen vinden.

9. Fair use policy

123Telcom hanteert een zogenoemde fair use policy. Omdat wij slechts één keer per maand factureren kan de rekening snel oplopen. Dit wordt automatisch in de gaten gehouden. Wanneer de kosten een bepaald bedrag overschrijden vindt er een tussentijdse incasso plaats. Daarvan ontvangt u per e-mail bericht. Dit voorkomt ook dat u wordt geconfronteerd met zogenaamde “spooknota’s”.

10. Algemene voorwaarden

De Algemene voorwaarden van 123Telcom vindt u hier.

Nog vragen?

Kijkt u dan op de servicepagina.

 
©® 2007 123Telcom B.V.
design: Connexx Communications